Doorgaan naar hoofdcontent

Naar....

Nadat we vertrokken waren uit de Ardèche veranderde ik mijn blogtitel en het werd Heen en terug naar...! Dat puntje puntje had een betekenis want waar we allemaal heen gaan weten we nog niet maar we gaan het doen met dit mooie campertje. De vage plannen waren er al een paar jaar en drie dagen nadat we thuiskwamen uit de Ardèche gingen we tot aankoop over. De volgende dag kreeg ik mijn eerste immunotherapie en nog in bed 's morgens keken we elkaar aan en zeiden dat we wel gek leken. Twee 77 jarigen waarvan de een kanker had en dan een camper kopen. En vervolgens lachten we want we hadden er zin in. Zin om op weg te gaan naar nieuwe avonturen.

Reacties

Judy zei…
Fantastisch!!!!!
miekequilt zei…
TOP!! Gefeliciteerd. Jullie hebben groot gelijk en we wensen jullie heel veel plezier!!
Elizabeth zei…
Ik dacht al dat jullie dit van plan waren! En ik geef jullie groot gelijk... geniet van het leven! Geweldig leuk zo'n camper...
Inderdaad gewoon doen, zolang het nog kan, dus genieten maar!
marga zei…
Geweldig geniet er van en ga nieuwe avonturen maken!
groeten Marga
Anoniem zei…
Leuk! Hoop dat jullie veel mooie reizen gaan maken met de camper.
Anoniem zei…
Gelijk hebben jullie, genieten zolang als het gaat.
Yova zei…
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
In de weer zei…
Nou zeg, hoe leuk is dat !
Samen er nog fijn van kunnen gaan genieten, dat wens ik jullie toe.
Janny zei…
Geweldig, heel erg leuk voor jullie! Ik ben benieuwd naar al jullie avonturen, het is nog lang geen tijd om stil te gaan zitten!
SUPER, ik kijk en leef graag mee met de avonturen die jullie gaan beleven.
Anoniem zei…
Wat een avonturiers!
Geef nooit op! en blijf leuke dingen doen, jullie hebben groot gelijk.
Bertiebo zei…
Ja jullie lijken wel gek, net als wij! En ik vind het fantastisch!!!!
Onliemie zei…
Eindelijk kan ik op mijn telefoon inloggen en weer een reactie posten. Ik heb lang niet meer gelezen hier. Wat hebben jullie veel meegemaakt en maken jullie nog mee 😏 Ziek worden, het mooie huis verkopen maar nu een topplan. Vanlife is top. Wij net weer vertrokken naar het zuiden met onze campervan. Heel veel fijne trips en super veel succes met je volgende therapieën ❤️
djaktief zei…
Heel veel mooie avontuurlijke en veilige kms gewenst samen
Wat leuk! Julie hebben groot gelijk, het kan nu nog.
Sjoerd zei…
Ik geef jullie groot gelijk. Heel veel plezier met deze reisgenoot.
Anoniem zei…
en nu meedoen aan dat ene tv-programma met een groep mensen allemaal in hun eigen camper of caravan op vakantie.
Mevrouw W. zei…
Geweldig! Ik wens jullie veel mooie reizen met de camper!
Jan uit Perth zei…
Wat een heerlijk vooruitzicht; goede keuze!
Jolande zei…
Gek of niet ik geef jullie groot gelijk. Dat jullie maar heel veel plezier zullen hebben met jullie camper.
KnutzEls zei…
Veel plezier en fijne kilometers naar .....
charlie zei…
wat knap dat jullie deze beslissing hebben gemaakt! en dat jullie maar weer mogen genieten van deze nieuwe investering!