Lekker vroeg gaan lopen gistermorgen, dan is het nog aangenaam buiten. Ik loop beter de laatste week, ik voel het. Er zit meer kracht in mijn lijf, die verpletterende moeheid begint te verdwijnen en dat voelt heel goed.
Een klein stukje de ka opgelopen, ik wilde zien of de wilgenroosjes al bloeiden, er staan er daar altijd veel. En ja hoor, ze zorgden voor kleur op de ka waar alles overwegend groen is. Ik wilde wel verder maar dat deed ik niet, ik moet ook nog een paar kilometer terug naar het dorp. Maar wel een tevreden gevoel.

Reacties