Doorgaan naar hoofdcontent

Kleine kunstwerkjes

 The Fly Cape (1974)

Ik ga nog even door met wat we in Museum Rijswijk zagen.
In een kleine zaal hangt wat werk van Pats weef- en textielcollectie uit haar beginjaren. Te mooi om niet even te laten zien.



Kleine kunstwerkjes, dat zijn het.

En later liet zij dit achter haar en ging zij door met het 'schilderen' met papierpulp.
En dat met groot succes.

Reacties

Anoniem zei…
Prachtig
miekequilt zei…
Heerlijk om zo met het maken van kunst te leven. Prachtige weefwerken.
Emie zei…
In de zeventiger jaren deed ik een cursus textiele werkvormen maar het resultaat haalt het niet bij het mooie weefwerk dat jij hier laat zien.
In de weer zei…
Kunst die het bekijken dubbel en dwars waard is ! Gewoonweg schitterend !
Judy zei…
Prachtig! Ja dat heb je met creatief bezig zijn: mediteren lijkt het.
KnutzEls zei…
Ja, heerlijk bezig zijn en jezelf verliezen in wat je doet. Mooi!
Jolande zei…
Mooi en knap.
Sjoerd zei…
Dat is inderdaad ook heel mooi werk om te laten zien.
Yova zei…
Prachtig kunstwerkje om te zien. Heel mooie kleuren hebben gedaan. Veel werk aan gehad zoiets te maken. Mooie foto's.
Lida zei…
Mooi zeg! Wat een kunstwerkjes!
Heel mooi en fijn werk. De eerste is mijn favoriet.