Doorgaan naar hoofdcontent

Groei

Verleden week  eindelijk mijn haar weer eens laten knippen. Het was voor mijn doen lang terwijl ik altijd een kort kopje heb. Heel fijn, de haaruitval is eindelijk gestopt en er zit weer groei in mijn haar. Terwijl ik eind verleden jaar nog vaak een strak mutsje buitenshuis droeg valt het mensen nu op dat mijn haar voller wordt. Ik heb er nooit zo'n punt van gemaakt maar ben nu wel blij met die groei.

Meestal heb ik wat blonds in mijn haar maar dat durfde ik nog niet aan. De kapster ontraadde met het ook. Ik ben nu donkerblond, een wat saai kleurtje maar wonderlijk, ik heb nog geen grijze haar op mijn hoofd. Voorlopig ben ik er tevreden mee en dat lichte kleurtje komt wel een keer.

Reacties

Bertiebo zei…
Je hebt er helemaal niet over geklaagd of gezeurd, maar als het beter gaat is dat toch echt fijn lijkt me!
Janny zei…
Fijn dat je haar niet meer uitvalt en weer voller wordt, wat bijzonder dat je geen grijze haren hebt!
Jolande zei…
Wat fijn voor je Marthy. Wow nog geen grijze haren, ik was 30 toen de eerste kwamen en daarna ging het snel. Tot een paar jaar geleden heb ik het altijd geverfd.
Dat is mooi nieuws om de zomer mee in te gaan.
In de weer zei…
Nu weer een vlot kortgeknipt kopje, maar wel voller, wat heerlijk voor je !
Judy zei…
Wat fijn dat er weer groei in zit. En geen grijs! Ik werd al jong grijs hier en daar.
KnutzEls zei…
Fris geknipt de zomer in. Fijn!!
Sjoerd zei…
Hier wordt ik vrolijk van...
miekequilt zei…
Heerlijk hè, even lekker naar de kapper.
Onliemie zei…
Sterk van je zoals je je ziekte draagt. Hoedje af. Letterlijk en figuurlijk…