Verleden week eindelijk mijn haar weer eens laten knippen. Het was voor mijn doen lang terwijl ik altijd een kort kopje heb. Heel fijn, de haaruitval is eindelijk gestopt en er zit weer groei in mijn haar. Terwijl ik eind verleden jaar nog vaak een strak mutsje buitenshuis droeg valt het mensen nu op dat mijn haar voller wordt. Ik heb er nooit zo'n punt van gemaakt maar ben nu wel blij met die groei.
Meestal heb ik wat blonds in mijn haar maar dat durfde ik nog niet aan. De kapster ontraadde met het ook. Ik ben nu donkerblond, een wat saai kleurtje maar wonderlijk, ik heb nog geen grijze haar op mijn hoofd. Voorlopig ben ik er tevreden mee en dat lichte kleurtje komt wel een keer. |
Reacties